19 Φεβ 2008

"10"

Η «ECM» και η «Μικρή Άρκτος» παρουσιάζουν τη μουσική που έγραψε η Ελένη Καραΐνδρου για το «10», την εξαιρετική τηλεοπτική σειρά του «Alpha», που βασίζεται στο έργο του Μ. Καραγάτση, σε σκηνοθεσία Πηγής Δημητρακοπούλου.
Η ειδική για την Ελλάδα έκδοση, πολυτελής και ιδιαίτερα φροντισμένη, κυκλοφορεί στην Ελληνική γλώσσα, «τιμής ένεκεν», λόγω του έτους Καραγάτση, κι έρχεται να καλύψει την επιθυμία των ανθρώπων που αγάπησαν το «10» και συγχρόνως όλων εκείνων που περισσότερο από 30 χρόνια παρακολουθούν κι αγκαλιάζουν τη δουλειά της Ελένης Καραΐνδρου.
Για περισσότερο από 18 χρόνια η διακεκριμένη συνθέτις, απείχε από οποιαδήποτε τηλεοπτική συνεργασία. Έχοντας στο ενεργητικό της επιτυχίες τηλεοπτικές όπως η «Γαλήνη» και η «Λωξάντρα», περίμενε την κατάλληλη στιγμή για να αποφασίσει κάτι ανάλογο, κι όπως η ίδια αναφέρει «η πρόταση να γράψω μουσική για το "10" μου πρόσφερε όλα τα εχέγγυα μιας αληθινής δημιουργίας: το έργο του Καραγάτση, η σκηνοθετική ματιά της ταλαντούχας Πηγής Δημητρακοπούλου, η συμμετοχή πλειάδας κορυφαίων ηθοποιών, ο υπέροχος σκηνικός χώρος… Όλα αυτά, όχι μόνο με έπεισαν αλλά μου έδωσαν κέφι και φτερά για να γράψω τα 10 μουσικά μου θέματα και τις παραλλαγές τους.
Μέσα από τη μουσική μου θέλησα να ζωντανέψω τα προσωπικά μου βιώματα από εποχές μιας χαμένης Ελλάδας όπως αναδύεται μέσα από την πένα του συγγραφέα και τη ματιά της σκηνοθέτριας. Ακούμπησα με αγάπη τις ψυχές των ηρώων κι έζησα μαζί τους τις χαρές και τις απογοητεύσεις τους, τα πάθη τους και τις αντιπαλότητές τους…».

Δεν υπάρχουν σχόλια: