8 Φεβ 2008

"Οκτώ Φλεβάρη..."


Πήρα απ' τα μάτια σου το πράσινό σου βλέμμα

να βάψω τα παράθυρα μιας άχρωμης ζωής

πήρα μια λέξη σου την κέντησα στο δέρμα

για να μου κάνει συντροφιά τα βράδυα της σιωπής.


Ποιος άνεμος καλός αλήθεια σ' έχει φέρει

οκτώ Φλεβάρη και μοιάζει καλοκαίρι

ποιος άνεμος καλός σε φέρνει στη ζωή μου

ίσως μου χρώσταγε ο Θεός μια άνοιξη δική μου.


Πήρα την κίνηση που πιάνεις τα μαλλιά σου

για να την κρύψω τρυφερά στο δώμα της ψυχής

πήρα το κόκκινο που στάζει η αγκαλιά σου

για να θυμάμαι τις στιγμές της πρώτης μου εκδρομής.


Ένα τραγούδι για τη σημερινή μέρα... Χαρισμένο σ' όσους ζούνε τους στίχους του... Σ' όσους νιώθουν τον καλό άνεμο του έρωτα... Αν το ψάχνετε, υπάρχει στο cd της Αλέκας Κανελλίδου "Άργησες"...


*Η φωτογραφία απο το blog του Γιάννη Φιλιππίδη filippidisyannis.blogspot.com . Τον ευχαριστώ θερμά για το "ελεύθερο" που μου έδωσε να δανείζομαι τις εικόνες του...

Δεν υπάρχουν σχόλια: