8 Μαρ 2009

«Παιχνίδι αιχμηρό»

Νόνη Σταματέλου,
«Παιχνίδι Αιχμηρό».
Εκδόσεις:
«Gutenberg».

ΚΕΡΑΜΕΙΔΟΥ

Θύμαινα Φούρνων Ικαρίας
Το καΐκι για την Κεραμειδού
Γέφυρα να περάσεις στη γαλήνη
Τουριστικό σακίδιο η πραμάτεια μου
Βιβλία και λευκά χαρτιά
Και σταθερά
Στις μέρες και τις νύχτες μου
Ο άγγελός μου
Μ' ένα χαμόγελο γιορτή
Κι όλου του κόσμου οι γωνιές
Μικροί παράδεισοι

Περιεχόμενα:

Παιχνίδι αιχμηρό, Μάνα, Φθινοπωρινά σινιάλα, Τέλος Αυγούστου, Και ξαφνικά, Περιγελώντας τον καιρό, Άνοιξη, Φορτίο βαρύ, Ανήθικοι ηθικοί, Κεραμειδού, Ο δρόμος, Το αντίο, Στην Ηρώ των πέντε χρονών, Στην παιδική μου φίλη, Υπόκλιση, Άγονη γραμμή, Αύγουστος είναι;, Όταν βρέχει, Παράπονο, Τα γραφεία, Έκπληξη, Προσμονή, Το λευκό φόρεμα, Η γροθιά, Στ' ακρωτήρι, Ήρθες, Ώσπου κατάλαβα, Θέλω να σου πω, Στην αδερφή μου, Το τοπίο μέσα μου, Πρόσεχε.

Δεν υπάρχουν σχόλια: