12 Σεπ 2009

Ξανά μαζί...

Την ερχόμενη Δευτέρα 14 Σεπτεμβρίου ξεκινάει ξανά τα ταξίδια της, μετά από διακοπή τριών μηνών, η «Μουσική Κιβωτός» του Δημοτικού Ραδιοφώνου Ιωαννίνων... Στους 98,7 των Fm, αλλά και στο διαδίκτυο (στη διεύθυνση www.dimotikoradiofono.gr), κάθε απόγευμα 6-7...
Δεν είναι η στιγμή να αναφερθώ στους λόγους που η εκπομπή σταμάτησε ξαφνικά τον περασμένο Ιούνιο... Κάποιοι θεώρησαν ότι τους έπεφτε... βαριά! για καλοκαίρι... Σημασία έχει πως είμαστε ακόμα ζωντανοί και πως από Δευτέρα θα ανταμώσουμε και πάλι...

Μιας και ο λόγος περί ραδιοφώνου, επιτρέψτε μου, να ευχαριστήσω θερμότατα την κυρία Στέλλα Βλαχογιάννη για τη στήριξή της... Μου έδωσε δύναμη και κουράγιο σε μια χρονική στιγμή που τα είχα ανάγκη... Της είμαι ευγνώμων... Ξέρει εκείνη και όσοι παρακολουθουν το ραδιοφωνικό της «Ιατρείον ασμάτων»...
Να της εκφράσω θέλω, μέσα από τις «αποχρώσεις», την αγάπη μου και την εκτίμησή μου...

1 σχόλιο:

Marina Karvouni είπε...

Έτσι μπράβο!!! Καλή αρχή!!!